miercuri, 20 august 2014

Vinete umplute

Vinete umplute 

(pt 3 portii)







3 vinete de marime potrivita (mijlocii)
500 gr carne tocata (eu am folosit amestec - vita/porc deoarece vita are putina grasime, iar porcul prea multa)
o ceapa galbena (medie)
vreo 4-5 catei de usturoi
500 ml suc de rosii sau bulion sau pasta de tomate (dar sa rezulte 500 ml)
cateva bucatele bacon sau kaiser
putin cascaval ras
ulei, sare, piper (sau vegeta pt cine foloseste)


Se spala vinetele si se taie jumatati, fara a le taia coditele. Apoi, se scobesc de miez si se presara putina sare peste. Se introduc la cuptorul preincins in prealabil la 180-200 gr. (pe tava punem o foaie de pergament si apoi asezam vinetele).  Eu le-am lasat la cuptor in jur de 10 min. 
intre timp, pregatim compozitia astfel:
taiem ceapa marunt si o calim in putin ulei, intr-o tigaie mai adanca. adaugam carnea tocata si amestecam pana ce carnea se caleste, de asemenea. Punem sare, piper si sosul de rosii si lasam sa fiarba aprox 10-15 min. Adaugam usturoiul taiat ff marunt sau dat prin razaroarea mica sau pisat. Mie imi place f mult usturoiul in mancare, si, de aceea am pus vreo 4-5 catei. Pt cei care nu agreaza sau sunt alergici, se poate pune si mai putin sau deloc.
Intre timp, am scos vinetele din cuptor, si peste ele, umplem cu grija compozitia din carne. mai punem deasupra cateva bucatele de bacon/kaiser si cascaval ras. 
Le reintroducem la cuptor inca vreo 15-20 min.

se pot servi si cu smantana, sau pur si simplu asa cum sunt. 
















Smaklig måltid!♥♥♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu